Rejtvénykiadványok Társasjátékok Könyvek DVD
Nálunk minden termék raktáron van!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Kérjük, hogy minden vásárlás előtt figyelmesen olvassa el a jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF, valamint elválaszthatatlan mellékletét képező Adatkezelési Tájékoztatót!

Jelen ÁSZF a Kedvenc Webáruház (webáruház elérhetősége: www.kedvencwebaruhaz.hu ; a továbbiakban: Webáruház, Weboldal) használatára, valamint azon keresztül megvalósuló vásárlás(ok)ra vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza.

A Webáruházon történő vásárlással, a megrendelés véglegesítésével a felhasználó elismeri, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit teljeskörűen megismerte, tudomásul veszi és feltétel nélkül elfogadja.

 

I. A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai

  • Cégnév: CsoSch Kft. - Csosch Lapszerkesztő és Rejtvénykészítő Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Székhely: 8000 Székesfehérvár, Erzsébet utca 34.

  • Adószám: 26088701-2-07

  • Cégjegyzékszám: 0709028120

  • Nyilvántartó hatóság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
  • Európai Egyedi Azonosító: HUOCCSZ.07-09-028120
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: ertekesites@kedvencwebaruhaz.hu
  • Telefon: +36 (22) 200-181
  • Bankszámlaszám:
    • Webáruház és előfizetés: Erste Bank 11600006-00000000-68292148
    • Nagykereskedés és országos terjesztés: Erste Bank 11607003-24278200-07000006
     
A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Cégnév: ITWOLF SYSTEMS Kft.
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Erzsébet utca 34.
Cégjegyzékszám: 07-09-033911
E-mail cím: info@itwolf.hu

A Szolgáltató kijelenti, hogy a Webáruház működtetéséhez, valamint az azon megvásárolható termékek értékesítéséhez szükséges engedélyekkel rendelkezik, bejelentési kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tett.

A Szolgáltató kijelenti továbbá, hogy a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatás tekintetében nem tartozik magatartási kódex hatálya alá.

 

 II. A webáruház felhasználási, valamint szolgáltatások igénybevételének feltételei

A Webáruház szolgáltatásait kizárólag 16. életévüket betöltött, cselekvőképes természetes személyek, valamint - képviselőiken keresztül - jogi személyek vehetik igénybe (a továbbiakban: Felhasználó). Felhasználó a szolgáltatás igénybevételével egyúttal nyilatkozik, hogy a jelen ÁSZF-ben található feltételeknek megfelel.

A Webáruház szolgáltatásainak igénybevétele kizárólag jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak elfogadását követően lehetséges. A megrendelés leadása során az adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, azonban a vásárlás elengedhetetlen feltétele. A Felhasználó személyes adatai megadásával kifejezetten tudomásul veszi és hozzájárulását adja, hogy az adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelje.

A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Webáruházon keresztül megrendelés leadása számára fizetési kötelezettséget von maga után.

A Webáruházon keresztül történő rendelésnek a minimális vásárlási összeg 1000 forint.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. 

III. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Felhasználó a termékek között a bal oldali menüsorban válogathat a termékek típusai szerinti felosztásban.

A termékekre vonatkozó információk, a termékek lényeges tulajdonságairól való tájékoztatás az egyes termékek aloldalain találhatóak, amelyet az adott termékre kattintva érhet el. Felhívjuk a figyelmét, hogy a termék használata előtt tanulmányozza át a csomagolását, mely minden, a termékre vonatkozó, jogszabályban előírt információt tartalmaz. 

A www.kedvencwebaruhaz.hu oldalon árusított termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. A leárazott termékek minimális, a használati értéket nem befolyásoló raktározási sérüléseket szenvedhettek.

A megjelenített termékek és szolgáltatások webáruházunkból vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is megrendelhetőek.

Áraink bruttó fogyasztói árak, az áfát tartalmazzák. Az árak a házhoz szállítás költségét nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, azt a szállítási költség már tartalmazza.

Az Eladó a számlát a bruttó összegnek megfelelően állítja ki a Vevő által, a termék rendelése folyamán megadott számlázási adatok alapján.

Amennyiben egy termék/szolgáltatás ára, vagy egyéb paramétere minden körültekintésünk ellenére hibásan került feltüntetésre (rendszerhiba, elírás, adminisztrációs hibából kifolyólag - például "0" Ft-os vagy "1" Ft-os ár), vagy bármilyen egyéb szállítással kapcsolatos probléma lép fel, akkor a megrendelt terméket/szolgáltatást az Eladó nem köteles hibás áron értékesíteni a Vevő részére, hanem felajánlhatja Vevőnek a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében a Vevő elállhat a tranzakciótól!

 

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Eladó a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A visszautasítás okáról a megrendelőt telefonon tájékoztatjuk (lehetséges ok pl. raktáron nem lévő termék a beszállítónál is elfogyott).

IV. A megrendelés folyamata

1. lépés: A megvásárolni kívánt termék kiválasztása

A megvásárolni kívánt termék adatlapján kattintson a „Kosárba tesz” gombra.

A megvásárolni kívánt mennyiséget +/- jelek használatával adhatja meg, ezt követően a kiválasztott terméket a „Kosár” gombra kattintva helyezheti a bevásárlókosárba.

A „Kosár” gomb megnyomása még nem jelent vásárlási kötelezettséget. Ezután egy felugró ablakban megjelenik a kosárba tett termék neve. A felugró ablakban kiválaszthatja, hogy tovább vásárol („Tovább vásárolok” gomb) vagy megtekinti a kosarának tartalmát („Kosár megjelenítése” gomb). Az ablak felugrásával egyidőben automatikusan meg fog jelenni az oldal bal oldalán a Kosár felirat alatt, hogy mely cikkek és milyen mennyiségben kerültek a bevásárlókosarába. 

Folytathatja ezt követően a termékek közötti keresést és további termékeket helyezhet a kosarába, majd a weboldal bal oldalán található, "Kosár tartalmának megjelenítése” feliratra kattintással megtekintheti annak teljes tartalmát, valamint módosíthatja, véglegesítheti a kosarának tartalmát.

 

2. lépés: Kuponkód megadása, szállítási és fizetési mód kiválasztása

Ha a Felhasználó véglegesítette a kosár tartamát, és kiválasztotta azokat a termékeket, amiket szeretne megrendelni, akkor tovább („lejjebb”) görgetve megtalálja a kuponkód megadásának helyét. A kuponkód felhasználása érdekében, annak beírását követően a „Kód felhasználása” gombra szükséges kattintani. Egyszerre csak egy kupont tud beváltani.

Ha nincs kuponkódja, iratkozzon fel hírlevelünkre és 5% kedvezményt adunk.  

Ezt követően válassza ki először a fizetési módot, majd a szállítási módot is.

 

3. lépés: Szállítási és számlázási adatok megadása

Ha a Felhasználó kiválasztotta a szállítási módot is, akkor tovább („lejjebb”) görgetve szükséges a számlázási adatainak megadása, valamint a szállítási adatainak megadása, ha az a számlázási adataitól eltér.

A rendelést a Szolgáltató bármilyen tetszőleges magyarországi címre teljesíti. Így a Felhasználónak lehetősége van akár otthonába, akár munkahelyére vagy barátja, szomszédja címére kérni a kiszállítást. 

Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a rendelés külföldi címre is lehetséges, ezzel kapcsolatos részletesebb tájékoztatás elérhető a Szállítási feltételeknél!

 

4. lépés: Adatbeviteli hibák javítása

A Felhasználó a megrendelés leadását megelőzően bármikor visszatérhet a korábbi adatokhoz és módosíthatja azokat. A hiányosan megadott adatok esetén a rendszer automatikus hibajelzést jelez és a megrendelés a kötelezően megadandó adatok hiányában nem véglegesíthető.

A hibás adatok megadásából eredő károkért, illetve felmerülő esetleges kiadásokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.  

A hibásan, pontatlanul vagy nem kellő részletességgel megadott adatok miatt felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség minden esetben a Felhasználót terheli.

 

5. lépés: A megrendelés

A Felhasználó a megrendelését az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását követően a „Megrendelés megerősítése” gomb megnyomásával tudja véglegesíteni. Ezt követően a megrendelés végleges adatai megjelennek a következő oldalon, amely adatok a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben is elérhetőek lesznek. 

 

6. lépés: A megrendelés visszaigazolása és a szerződés létrejötte

A megrendelés beérkezéséről a Szolgáltató egy automatikus levelet küld a Felhasználó e-mail címére, legkésőbb 48 órán belül. E visszaigazolás a megrendelést erősíti meg és annak feltételeit (megrendelő neve, termék megnevezése, ára, szállítási feltételek stb.) tartalmazza.

Amennyiben a Felhasználó a megrendelés megérkezésétől számított 48 órán belül nem kap visszaigazolást, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti a Felhasználót.

Ez nem jelenti megrendelésének elfogadását, csupán arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelése megérkezett hozzánk. Az ebben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

Ezt követően, a megrendelés teljesítéséről, a termék futár cégnek való átadásáról, valamint a személyes átvétel legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató egy újabb email üzenetben értesíti a Felhasználót a Felhasználó által megadott e-mail címre.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-14.00 között folyamatosan történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapokon kerül feldolgozásra.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelezőrendszerében. A visszaigazolás hiányát okozhatja hibásan megadott adatok illetve a Felhasználó postafiókjának esetleges telítettsége is.

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást a rendelésről, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken:

  • ertekesites@kedvencwebaruhaz.hu
  • +36 (22) 200-181

A Felhasználó és a Szolgáltató között a megrendelés teljesítéséről való értesítéssel szerződés jön létre, amely magyar nyelvű, írásba nem foglalt szerződésnek minősül. Az így létrejövő szerződés nem kerül iktatásra. A szerződés határozott időre szól, a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba és a megrendelés teljesülésével megszűnik. A szerződés addig hatályban marad, amíg a szerződő felek összes egymással szembeni kötelezettségüket maradéktalanul nem teljesítik. A visszaigazoláson, valamint a számlán is szereplő azonosító segítségével visszakereshető módon tároljuk, pl. reklamáció, vagy elállás esetén a termék beazonosítása céljával. 

 

Előfizetés vásárlása:

Kiadványainkra vonatkozóan előfizetéses megrendelések csak érvényes magyarországi címre adhatóak le. Előfizetés is vásárolható harmadik fél részére.

Az előfizetések megvásárlása egy éves időtartamra lehetséges.

Amennyiben megrendelése során kizárólag előfizetést vásárol, számláját az alábbi két módon kaphatja meg:

  • számláját e-mailben továbbítjuk

  • ha Ön kér papír alapú számlát, akkor számláját postán küldjük meg az Ön által megjelölt számlázási címre.

Az előfizetés keretében megvásárolt kiadványokat a Magyar Posta szállítja ki a szállítási címre. A megrendelések kizárólag az előfizetési díj számlánkon való jóváírását követően kerülnek a Magyar Posta felé továbbításra.

Minden esetben visszaigazolást küldünk e-mailben vagy postán az előfizetés első megjelenési dátumáról. A Magyar Posta az adott kiadvány megjelenését követő 1-2 munkanapon belül kézbesíti az előfizetéseket.

Amennyiben az Ön által megrendelt és kifizetett kiadvány valamely megjelenési száma nem érkezik meg, úgy kérjük jelezze panaszát a Magyar Posta alábbi elérhetőségeinek valamelyikén:

  • telefonszám: +36 (1) 767-8262

  • e-mail: hirlapelofizetes@posta.hu

vagy jelezze részünkre az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • telefonszám: +36 (22) 200-181

  • e-mail: ertekesites@kedvencwebaruhaz.hu

Hibás vagy elégtelen cím megadásából eredő sikertelen kiszállításért cégünk nem vállal felelősséget, de kérésére díjtalanul módosítjuk a kiszállítási címet.

 

Egyedi rejtvénykészítés megrendelése:

A weboldalon lehetőség van ajánlat kérésére, az „Egyedi rejtvénykészítés” menüpont alatt. A Felhasználó az űrlap kitöltése során a számlázási és elérhetőségi adatain felül szabadon megadhatja a rejtvény méretét, megfejtését, és ezen túl az abba kerülő fotót, bevezető és megfejtendő szöveget, a kis négyzetekbe kerülő logót, a Felhasználó határozhatja meg a megfejtés színét, a rejtvény háttérszínét és a meghatározásnégyzetek színét is.

Ezt követően Szolgáltató felveszi Felhasználóval a kapcsolatot a megadott e-mail címen vagy telefonszámon, ha további információra van szüksége az ajánlat elkészítéséhez akkor felhívja a Felhasználót, ha elegendő információ áll rendelkezésére, akkor elküldi az ajánlatot e-mailben.

Az egyedileg készített rejtvények a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik, a rejtvényeket a Felhasználó kizárólag magáncélra jogosult felhasználni, azt semmilyen gazdasági tevékenysége körében nem jogosult felhasználni, többek között nem jogosult nyilvánosságra hozni, átdolgozni, továbbértékesíteni.

Azon Felhasználók, akik nem minősülnek fogyasztónak az egyedileg készített rejtvények kapcsán kötelesek megjelölni a rejtvény használatának célját. Szolgáltató az egyedileg készített rejtvények esetében kizárólag az adott cél eléréséhez szükséges mértékig engedélyezi az általa készített rejtvények felhasználását, időben, térben és felhasználás módjában is szűken értelmezve.

Amennyiben a Felhasználó gazdasági tevékenysége körében kívánja a rejtvényt felhasználni, úgy a felhasználás részletes feltételeit köteles a Szolgáltatóval egyeztetni.

 

V. Szállítási feltételek

A „Megrendelés megerősítése” gomb megnyomásával, vagyis a megrendelés elküldésével a Felhasználó vállalja, hogy a visszaigazolásban megjelölt szállítási címen a megrendelt terméke(ke)t átveszi. Amennyiben a termék átvétele a Felhasználónak felróható okból meghiúsul, úgy az ebből eredő kárt és költséget köteles megtéríteni. Az átvétel meghiúsulása esetén a Szolgáltató a termék újbóli kiszállítását további egy alkalommal kísérli meg. Termékeink átvehetők házhoz szállítással GLS futárszolgálattal vagy Magyar Posta által, illetve személyesen.

Előfizetéseink csak érvényes magyarországi címre rendelhetőek.

Külföldre a mindenkori postai díjszabásnak, vagy csomagküldő szolgálati díjtáblázatnak megfelelően küldjük ki termékeinket, melynek összegét vásárlóink felé érvényesítjük.

Belföldre a szállítási díjat a rendelés értéke, és a csomag súlya határozza meg. Az így kikalkulált, a kosárban megjelenített díjaink a csomagolás költségét már tartalmazzák.

Az alábbi példa szemlélteti a fizetendő összeg számítását 15000 Ft alatti érték utánvételes fizetése esetén:

Kosárba rakott termékek értéke:  4992 Ft
Házhoz szállítás díja:                  1970 Ft
Fizetendő:                                 6962 Ft

A szállítási módoktól függő díjkalkulálási szabályzatainkat az alábbi linken részletezzük: Szállítási díjak Az erre mutató Linket minden oldal alján is megtalálja!
Az ezen szabályzatok alapján történő kalkulációt a „Bevásárlókosár/Pénztár” megfelelő soraiban nyomon követheti.



A 15.000 forintos vásárlási végösszeg felett a belföldi házhoz szállítás ingyenes!

A Magyar Posta kézbesítését választása esetén a szolgáltató a termékeket munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban szállítja ki a megadott címre, ahol sikertelen kézbesítés esetén értesítést hagy. Amennyiben nem kapott értesítést, kérjük érdeklődjön a helyi postahivatalban, vagy ügyfélszolgálatunkon. Legyen tekintettel arra, hogy a Magyar Posta csak szabványos, vagy annál nagyobb postaládába kézbesít küldeményeket.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, kérem, válassza valamelyik GLS vagy Posta Csomagpontot.

Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A küldemények maximális tömege 30 kg.

A számlát a küldött termékkel együtt szállítjuk. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Az esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

VI. A Fogyasztókat megillető jogok: a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

A Felhasználó, ha fogyasztóként vette igénybe a Webáruház szolgáltatásait, akkor az alábbi jogok illetik meg:

  • kellékszavatosság,
  • termékszavatosság,
  • elállási jog.

Jelen 7. pontban, ahol az ÁSZF fogyasztót vagy Felhasználót említ, ott a fogyasztóként vásárló Felhasználókat kell érteni. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy Felhasználó.

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót kellékszavatossági igénye alapján?

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Felhasználó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó kellékszavatossági igényét?

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Fontos! A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a Felhasználó kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A Szolgáltatóval, azaz a CSOSCH Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a Felhasználó a termékszavatossági jogával?

 Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fontos! Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, árleszállításra és elállásra ez esetben nincs mód.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  (Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba.)

3. Jótállás

A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

A termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Természetesen Ügyfélszolgálatunkat is keresheti tájékoztatás céljából. A garanciális termékek szervizbe juttatásának költsége a vásárlót terheli.

Az Üzemeltető a webáruházban megvásárolt termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.23.) Korm. rendeletben meghatározottak szerint jótállást vállal. A kötelező jótállás időtartama – a jogszabály mellékletében felsorolt körbe tartozó termékek esetén – 1 év.

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján a CsoSch Kft. jótállásra köteles.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A felmerülő reklamációkat gyorsan és szakszerűen intézzük a felek kölcsönös megelégedése érdekében. A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.

Akciós és ismételt terjesztésű termékeink apróbb, a használatot nem befolyásoló hibákat tartalmazhatnak. Erre ikonokkal hívjuk fel vásárlóink figyelmét az adott terméken. Kérjük vásárlóinkat, hogy az áruátvételnél alaposan vizsgálja meg a csomagolást, és ha bármi hibát vagy rendellenességet tapasztal, kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét.

VII. Elállási jog

A Felhasználó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a megkötött szerződéstől a termék kézhezvételének napjától számított 14 (tizennégy) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt harmadik személy a terméket átveszi. A Felhasználó elállási jogát a szerződés megkötése és a termék átvétele közti időszakban is gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Felhasználó nyilatkozatát a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi.

Az elállásra a Felhasználónak egyértelmű nyilatkozat útján írásban van lehetősége a ertekesites@kedvencwebaruhaz.hu címre küldött e-mail üzenetben vagy postai úton levélben a 8000 Székesfehérvár, Erzsébet utca 34. postacímen.

Egy a beazonosítást, és az elállás jogának gyakorlását segítő jognyilatkozat minta:

Elállási jognyilatkozat

Tisztelt CSOSCH KFT!

Az Önöktől megrendelt, az alábbiakban részletezett termék(ek) megvásárlásától jelen jognyilatkozatommal elállok.
Megrendelés részletei:
Eladó: CSOSCH Kft, 8000 Székesfehérvár, Erzsébet utca 34.
Vevő neve:
Vevő címe:
Szerződéskötés (átvétel) dátuma:
Azonosító: (Az e-mailben küldött "Rendelési szám", vagy a "Számla sorszáma" megadása megkönnyíti a visszakeresést.)
Termék(ek) megnevezése: (A termékeknek a számlán szereplő módon történő megnevezése megkönnyíti a visszakeresését.)
A termék(ek) vételárát az alábbi bankszámlára kérem utalni: (Amennyiben így kívánja megkapni az összeget.)
Fogyasztó aláírása

Kérjük hivatkozzon a termékre és a megrendelés azonosítójára, hogy kollégánk be tudja azonosítani a vásárlását, vagy kérjen telefonos segítséget. Elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele között, és a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül is gyakorolhatja.

A megrendelt terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Fogyasztó által kifizetett összeget, ide értve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül kell visszatérítenünk.

Ha a Fogyasztó a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Ha szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a Fogyasztó a felmondás jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Fenti elállási jogát a Felhasználó az alábbi típusú termékek esetében nem gyakorolhatja:

  • olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;
  • olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

1. Visszaküldés

Elállás esetén a Felhasználó köteles a terméket hiánytalanul, sértetlen állapotban indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni a Szolgáltató részére vagy a Szolgáltatónak átadni.

A csomagot a Felhasználó feladhatja postai úton és futárszolgálattal is.

A termék(ek) visszaküldésekor kérjük, hogy a visszáru nyilatkozaton adja meg a visszaküldés okát is az adott termék cikkszáma mellett. Felhasználót terhelik a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban közvetlenül felmerült költségeket.

Visszaküldési, illetve átadási cím:

8000 Székesfehérvár, Erzsébet utca 34-36.

Visszaküldéskor a terméket sérülésmentesen és eredeti állapotában, dobozzal együtt kell visszajuttatni a kitöltött visszárú nyilatkozattal együtt.

Kérjük, hogy a felesleges késedelem elkerülése érdekében termék visszaküldése, cseréje esetén a termék mellé ne csatoljon új megrendelést! Ebben az esetben kérjük, hogy az új terméket új megrendelés keretében rendelje meg.

Kérjük, hogy a számlainformációkat tartalmazó e-mailt az összeg visszatérítéséig őrizze meg.

A Szolgáltató a Felhasználó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerződést követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Felhasználónak visszajáró összeget, amíg a Felhasználó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Szolgáltató követelheti azonban a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

2. Egyedi rejtvénykészítésre vonatkozó kivétel

Tájékoztatjuk, hogy Felhasználó abban az esetben, ha egyedi rejtvénykészítési szolgáltatásunkat rendeli meg, akkor nem jogosult a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) c) pontjának megfelelően a 14 napos elállási jog gyakorlására.

IX. Panaszkezelés, Békéltetés

Ügyfélszolgálatunk minden észrevételének, panaszának örül, így forduljon hozzánk bizalommal, hogy kérésének azonnal eleget tehessünk, és hasonló hibát más ügyfelünk esetében ne kövessünk el. Az alábbiakban olvashatja a panaszkezelésről szóló tájékoztatónkat, ami megfelel az 1997. évi CLV. tv 17/A rész 2.-tól 8. pontjáig terjedő pontjaiban foglaltaknak:

"(2) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

(3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,
egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

(4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

(5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

(6) Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

(7) A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(8) A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást."

A törvény értelmében tájékoztatjuk, hogy elutasított panaszának kezelésének több módja is van:

Panaszával a lakóhelye szerinti területileg illetékes Járási Hivatalhoz is fordulhat. Az illetékes kormányhivatalok listája ITT érhető el. http://jarasinfo.gov.hu/
A térképen ki tudja választani az Önhöz legközelebbi kormányhivatalt, és annak fogyasztóvédelmi osztályát.

Webáruházunk üzemeltetője a Székesfehérvári Járási Hivatal illetőségi területén működik, melynek címe:
Székesfehérvári Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Osztály - Cím: 8000 Székesfehérvár, Mátyás király krt. 6. Levelezési cím: 8050 Székesfehérvár. Pf. 936. Telefonszám: +36 22 501-751, E-mail: fogyved@fejer.gov.hu

Önnek lehetősége van On-line panaszkezelésre. Az alábbi linkre kattintva tájékozódhat az Önt megillető jogokról, és élhet online panaszkezelési lehetőséggel is: https://ec.europa.eu/odr Ezen a felületen keresztül online vitarendezési platformot talál, amely jogviták rendezésére szolgál. Ugyanitt megismerheti tájékozódhat jogairól az EU valamennyi hivatalos nyelvén.

Önnek lehetősége van Békéltető Testülethez fordulni. Webáruházunk üzemeltetője a Fejér Megyei Békéltető Testület illetőségi területén működik, melynek címe: Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Tel.: +3622510310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu Érdemes tudnia, hogy vállalkozásunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

IX. Adatkezelés

1) A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk, vagy a Magyar Postának az előfizetés kézbesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatok átadása.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és csak a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezheti, vagy tilthatja. Engedélyezés nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek lehetnek.

A megrendelt termékről számla készül, mely a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig (8 év) tárolásra kerül.

Vásárlás esetén az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával automatikusan adatbázisunkba kerül. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor kérheti írásban, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével áll módjában.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-84577/2015

SIMPLEPAY Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a CSOSCH KFT, 8000 Székesfehérvár, Erzsébet utca 34. adatkezelő által a www.kedvencwebaruhaz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em., Adószám: 24386106-2-44), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárló neve és címe, szállítási név és cím, szállítási díj, vásárlás értéke.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

X. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a CsoSch Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Tárhelyszolgáltató: Farkasné Zerényi Ildikó e.v.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info (@) infotools.hu
Tárhelyszolgáltató székhelye: 8000 Székesfehérvár, Szörényi u. 85.
Tárhelyszolgáltató telephelye: 1143 Budapest, Ilka utca 31.
Webmester: informatika (@) csosch.hu

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024. 03. 27. 08:40 perc

 

Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. További információ