Ajándékozzon előfizetést a szállítási cím megadásával!

I. Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Eladó) adatai

  • Cégnév: CsoSch Kft. - Csosch Lapszerkesztő és Rejtvénykészítő Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Székhely: 8000 Székesfehérvár, Sarló utca 23/A. 10/3.

  • Adószám: 26088701-2-07

  • Cégjegyzékszám: 0709028120

  • Cégnyilvántartásba vevő cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
  • Európai Egyedi Azonosító: HUOCCSZ.07-09-028120
  • Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-84577/2015
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: ertekesites@kedvencwebaruhaz.hu
  • Telefon: +36 (22) 200-181

 II. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A Kedvenc Webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadta a www.kedvencwebaruhaz.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Webáruházunkon történő megrendeléssel a Vevő ajánlatot tesz a termék(ek) és szolgáltatás(ok) megvételére az Eladó felé, amely fizetési kötelezettséget von maga után. A Vásárló a megrendelés leadásával elfogadja az Eladó által támasztott egyedi, illetve általános vásárlási, szállítási, fizetési stb. feltételeket. Ugyanakkor tudnia kell, hogy megilleti Önt is az interneten vásárolt termékekre vonatkozó 14 napos elállási jog!

Az Eladó és Vevő között létrejött szerződés elektronikus úton kötött szerződésnek minősül, emiatt az nem minősül írásbeli szerződésnek.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. 

III. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Kedvenc Webáruházban a minimális vásárlási összeg 1000 forint.

A www.kedvencwebaruhaz.hu oldalon árusított termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. A leárazott termékek minimális, a használati értéket nem befolyásoló raktározási sérüléseket szenvedhettek.

A megjelenített termékek és szolgáltatások webáruházunkból vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is megrendelhetőek.

Áraink bruttó fogyasztói árak, az áfát tartalmazzák. Az árak a házhoz szállítás költségét nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, azt a szállítási költség már tartalmazza.

Az Eladó a számlát a bruttó összegnek megfelelően állítja ki a Vevő által, a termék rendelése folyamán megadott számlázási adatok alapján.

Amennyiben egy termék ára, vagy egyéb paramétere hibásan került feltüntetésre (rendszerhiba, elírás, adminisztrációs hibából kifolyólag), vagy bármilyen egyéb szállítással kapcsolatos probléma lép fel, akkor a megrendelt terméket az Eladó nem köteles értékesíteni a Vevő részére, tehát elállhat a tranzakciótól!

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Eladó a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A visszautasítás okáról a megrendelőt telefonon tájékoztatjuk (lehetséges ok pl. raktáron nem lévő termék a beszállítónál is elfogyott).

IV. A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján kattintson a „Kosárba tesz” gombra.

2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára. Vagy választhatja a kosár tartalmának megtekintését.

3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni.

4. Amikor minden kívánt terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a „Kosár tartalmának megjelenítése” feliratra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Frissítés” gomb megnyomásával.

5. További lépésként kérjük válassza ki az áruátvétel, majd a fizetés módját.

6. Kérjük töltse ki a számlázási és szállítási adatokat.

7. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után a „Pénztár” vagy más néven „Kosárban”-ban található „Megrendelés megerősítése” gombra kattintson, mellyel rendelését (vásárlásra vonatkozó ajánlatát) elküldi nekünk. Ez már egy "fizetési kötelezettséggel járó megrendelés".

8. A rendelés részleteiről a rendszer az ajánlat megérkezését követően 48 órán belül egy automatikus e-mailben tájékoztatja. Ez nem jelenti megrendelésének elfogadását, csupán arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelése megérkezett hozzánk. Az ebben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

Megrendelése ügyfélszolgálatunk megerősítése után válik élővé, melyről külön e-mailben értesítjük Önt.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-16.00 között folyamatosan történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapokon kerül feldolgozásra.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelezőrendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.
Amennyiben 48 órán belül nem kap áruházunktól az ajánlatát elfogadó visszaigazolást, abban az esetben Ön az ajánlati kötöttség alól mentesül.

Az Eladó és Vevő között létrejött szerződés elektronikus úton kötött szerződésnek minősül, így azt nem iktatjuk. Annak tartalmát elektronikus formában, a visszaigazoláson, valamint a számlán is szereplő azonosító segítségével visszakereshető módon tároljuk, pl. reklamáció, vagy elállás esetén a termék beazonosítása céljával. Az ilyen módon tárolt értékesítési megbízás utólag hozzáférhető, de csak az Ön, vagy hivatalos, arra jogosult harmadik fél megkeresésére adható ki. Az abban tárolt személyes adatok egyéb célra nem használhatóak fel.

V. Szállítási feltételek

Termékeink átvehetők házhoz szállítással, személyesen vagy Postapontokon és MOL kutakon.

Előfizetéseink csak érvényes magyarországi címre rendelhetőek.

Külföldre a mindenkori postai díjszabásnak, vagy csomagküldő szolgálati díjtáblázatnak megfelelően küldjük ki termékeinket, melynek összegét vásárlóink felé érvényesítjük.

Belföldre a szállítási díjat a rendelés értéke, és a csomag súlya határozza meg. Az így kikalkulált, a kosárban megjelenített díjaink a csomagolás költségét már tartalmazzák.

Az alábbi példa szemlélteti a fizetendő összeg számítását 10000 Ft alatti érték utánvételes fizetése esetén:

Kosárba rakott termékek értéke: 2992 Ft
Házhoz szállítás díja:                   1300 Ft
Fizetendő:                               4292 Ft

A szállítási módoktól függő díjkalkulálási szabályzatainkat az alábbi linkeken részletezzük. Az erre mutató Linket minden oldal alján is megtalálja!
Az ezen szabályzatok alapján történő kalkulációt a „Bevásárlókosár/Pénztár” megfelelő soraiban nyomon követheti.

Szállítási díjak: http://www.kedvencwebaruhaz.hu/index.php/szallitasi-dijak

Az 10.000 forintos vásárlási végösszeg felett a belföldi házhoz szállítás ingyenes!

A Magyar Posta kézbesítését választása esetén a szolgáltató a termékeket munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban szállítja ki a megadott címre, ahol sikertelen kézbesítés esetén értesítést hagy. Amennyiben nem kapott értesítést, kérjük érdeklődjön a helyi postahivatalban, vagy ügyfélszolgálatunkon. Legyen tekintettel arra, hogy a Magyar Posta csak szabványos, vagy annál nagyobb postaládába kézbesít küldeményeket.

Az MPL futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, kérem, válassza valamelyik PostaPontot.

A Posta Pont szállítási módot választva, Ön kérheti csomagját Csomagautomatákba, Postán maradóra, MOL kútra, vagy COOP áruházak szerződött tagjaira.
Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Azért érdemes MOL kútra rendelni, mert:

  • A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPonton éjjel-nappal, a nap 24 órájában átveheti csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba.

  • A csomag megérkezéséről értesítést kap a szolgáltatótól.

  • A kijelölt kutak általában a település centrumában találhatók, így könnyen megközelíthetőek.

  • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.

  • A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethet.

A küldemények maximális tömege 20 kg.

Azért érdemes postára rendelni, mert:

  • Országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti csomagját. Válasszon egy postát, amelyik útba esik Önnek!

  • A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével.

  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.

A küldemények maximális tömege 30 kg.

A számlát a küldött termékkel együtt szállítjuk. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Az esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

VI. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a CsoSch Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve ha az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel jár. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a CsoSch Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

 Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 (Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba.)

3. Jótállás

A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

A termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Természetesen Ügyfélszolgálatunkat is keresheti tájékoztatás céljából. A garanciális termékek szervizbe juttatásának költsége a vásárlót terheli.

Az Üzemeltető a webáruházban megvásárolt termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.23.) Korm. rendeletben meghatározottak szerint jótállást vállal. A kötelező jótállás időtartama – a jogszabály mellékletében felsorolt körbe tartozó termékek esetén – 1 év.

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján a CsoSch Kft. jótállásra köteles.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A felmerülő reklamációkat gyorsan és szakszerűen intézzük a felek kölcsönös megelégedése érdekében. A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.

Akciós és ismételt terjesztésű termékeink apróbb, a használatot nem befolyásoló hibákat tartalmazhatnak. Erre ikonokkal hívjuk fel vásárlóink figyelmét az adott terméken. Kérjük vásárlóinkat, hogy az áruátvételnél alaposan vizsgálja meg a csomagolást, és ha bármi hibát vagy rendellenességet tapasztal, kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét.

VII. Elállás joga

Az interneten vásárolt bármely termékre vonatkozó 14 napos elálláshoz való jog Önt is megilleti! Keressen bennünket elérhetőségeinken!
Az elállási jogról egy szemléltető ábrát itt talál: https://ec.europa.eu/consumers/odr/resources/public2/documents/consumer_rights/HU/infographic_14days_hu.pdf

Amit fontos tudnia: a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Az elállási jog indoklás (külön magyarázat) nélkül gyakorolható. Ebben az esetben az eladó cég köteles a termékért kifizetett vételárat (a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is) visszatéríteni a vásárlónak, haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásul szerzésétől számított 14 napon belül. A visszatérítés a termék visszajuttatásának költségére nem vonatkozik. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket.

VIII. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt formai megkötés nélkül bárhogyan megteheti. Telefonon, személyesen, írásban, levélben vagy e-mailben is megteheti, vagy kérheti erre vonatkozó jognyilatkozat mintánkat.

Egy a beazonosítást, és az elállás jogának gyakorlását segítő jognyilatkozat minta:

Elállási jogynyilatkozat

Tisztelt CSOSCH KFT!

Az Önöktől megrendelt, az alábbiakban részletezett termék(ek) megvásárlásától jelen jognyilatkozatommal elállok.
Megrendelés részletei:
Eladó: CSOSCH Kft, 8000 Székesfehérvár, Sarló utca 23/a.
Vevő neve:
Vevő címe:
Szerződéskötés (átvétel) dátuma:
Azonosító: (Az e-mailben küldött "Rendelési szám", vagy a "Számla sorszáma" megadása megkönnyíti a visszakeresést.)
Termék(ek) megnevezése: (A termékeknek a számlán szereplő módon történő megnevezése megkönnyíti a visszakeresését.)
A termék(ek) vételárát az alábbi bankszámlára kérem utalni: (Amennyiben így kívánja megkapni az összeget.)
Fogyasztó aláírása

Kérjük hivatkozzon a termékre és a megrendelés azonosítójára, hogy kollégánk be tudja azonosítani a vásárlását, vagy kérjen telefonos segítséget. Elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele között, és a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül is gyakorolhatja.

A megrendelt terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Fogyasztó által kifizetett összeget, ide értve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül kell visszatérítenünk.

Ha a Fogyasztó a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

Ha szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a Fogyasztó a felmondás jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

  • Olyan áru vagy szolgáltatás értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasítása alapján állítottak elő.

  • A hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, kivéve az előfizetéses szerződéseket.
  • Az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével már megkezdte.
  • Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek esetén.
  • Hang, kép vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhetők vissza.

IX. Panaszkezelés, Békéltetés

Ügyfélszolgálatunk minden észrevételének, panaszának örül, így forduljon hozzánk bizalommal, hogy kérésének azonnal eleget tehessünk, és hasonló hibát más ügyfelünk esetében ne kövessünk el. Az alábbiakban olvashatja a panaszkezelésről szóló tájékoztatónkat, ami megfelel az 1997. évi CLV. tv 17/A rész 2.-tól 8. pontjáig terjedő pontjaiban foglaltaknak:

"(2) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

(3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,
egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

(4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

(5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

(6) Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

(7) A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(8) A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást."

A törvény értelmében tájékoztatjuk, hogy elutasított panaszának kezelésének több módja is van:

Panaszával a lakóhelye szerinti területileg illetékes Járási Hivatalhoz is fordulhat. Az illetékes kormányhivatalok listája ITT érhető el. http://jarasinfo.gov.hu/
A térképen ki tudja választani az Önhöz legközelebbi kormányhivatalt, és annak fogyasztóvédelmi osztályát.


Webáruházunk üzemeltetője a Székesfehérvári Járási Hivatal illetőségi területén működik, melynek címe:
Székesfehérvári Járás - Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 8. Telefonszám: +36 22 795 750 Fax: +36 22 795 814 E-mail: hivatal.szekesfehervar@fejer.gov.hu

Önnek lehetősége van On-line panaszkezelésre. Az alábbi linkre kattintva tájékozódhat az Önt megillető jogokról, és élhet online panaszkezelési lehetőséggel is: https://ec.europa.eu/odr Ezen a felületen keresztül online vitarendezési platformot talál, amely jogviták rendezésére szolgál. Ugyanitt megismerheti tájékozódhat jogairól az EU valamennyi hivatalos nyelvén.

Önnek lehetősége van Békéltető Testülethez fordulni. Webáruházunk üzemeltetője a Fejér Megyei Békéltető Testület illetőségi területén működik, melynek címe: Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Tel.: +3622510310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu Érdemes tudnia, hogy vállalkozásunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

IX. Adatkezelés

A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk, vagy a Magyar Postának az előfizetés kézbesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatok átdása.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és csak a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezheti, vagy tilthatja. Engedélyezés nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek lehetnek.

A megrendelt termékről számla készül, mely a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig (8 év) tárolásra kerül.

Vásárlás esetén az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával automatikusan adatbázisunkba kerül. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor kérheti írásban, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével áll módjában.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-84577/2015

X. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a CsoSch Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Tárhelyszolgáltató: Farkasné Zerényi Ildikó e.v.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info (@) infotools.hu
Tárhelyszolgáltató székhelye: 8000 Székesfehérvár, Szörényi u. 85.
Tárhelyszolgáltató telephelye: 1143 Budapest, Ilka utca 31.
Webmester: informatika (@) csosch.hu

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. 06. 21. 13.53 perc

Szeretnénk köszönetet mondani a Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Fogyasztóvédelmi Osztályának, hogy segítőkész, pontos és szakszerű iránymutatást adtak weboldalunk jogszerű működéséhez. Kérjük ha Ön ihibát talál rendszerünkben, vagy működésünkben, azt jelezze felénk, mert mi valóban Örülünk, ha tanulhatunk saját hibáinkból.

Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. További információ